Totaal aantal pageviews

woensdag 8 oktober 2014

Wie? Wat? Hoe?

Beste lezers,

Jullie zullen misschien wel eens mensen in je omgeving zien die heel mooi kunnen tekenen en je zelf denkt van 'hoe krijgt men dat voor elkaar?'. Misschien zou je dit ook zo graag willen kunnen, of misschien kun je al wel goed tekenen, dan zit je hier goed. Ik vind het leuk om ook mijn tekeningen met jullie te delen en tips die ik heb om goed en mooi te kunnen tekenen. 








Goed, ik zal me eerst even voorstellen...

Mijn naam is Charina Jongejan en ik ben 17 jaar. Ik woon in Zuid-Holland, op Goeree-Overflakkee. Ik heb een VMBO-diploma en ik doe op dit moment de opleiding verzorgende-IG. Ik heb 2 broers en 1 zus, die al zijn getrouwd. Ook heb ik een vriend sinds 2 oktober 2013. Dit was een stukje van mij even in het kort, op mijn andere blog: http://lifebusyme.blogspot.nl/ staan meer dingen over mij als persoon beschreven, en wanneer je iets wilt weten kun je dat altijd aan me vragen. =)








Ik vond van jongs af aan tekenen heel erg leuk. Ook op school vond ik handvaardigheid heel erg leuk. Voor mij is dit een goede manier om te ontspannen. Toen ik op het voortgezet onderwijs zat, werd het steeds meer mijn hobby. Nu doe ik het zo af en toe wanneer ik er tijd voor heb, maar het blijft een leuke hobby. 

Waarom een blog?

De reden dat ik met een blog ben begonnen is omdat mij het leuk lijkt om mijn tips met jullie te delen. Nu ben ik niet een expert in tekenen, maar ik kan wel dingen vertellen over hoe ik bepaalde dingen aanpak. Ook vind ik het leuk om hier mijn tekeningen te plaatsen, zodat jullie er een beetje een beeld bij krijgen. 


Wat voor soort tekeningen maak ik?

Dat is heel verschillend! Ik begon met manga na te tekenen van internet en dieren uit een tekenboek. Ook ben ik wel eens een poosje bezig geweest met portrettekeningen, wat ik best lastig vind. De laatste tijd vind ik het leuk om 3D-tekeningen te maken, maar ik vind het ook leuk om zintuigen te tekenen zoals; mond & oog. En ik had een keer een tijd dat ik soort van tekeningen maakte met stiften. (soort kunst) 

Wat nu?

In het volgende bericht begin ik als eerste met het beschrijven van de benodigdheden die je nodig hebt om mooie tekeningen te kunnen maken. (misschien wel handig =P)

Als je vragen hebt over bepaalde dingen kun je die natuurlijk altijd stellen en ik hoop dat jullie mijn blog leuk gaan vinden en je er iets aan hebt.

Greetz,

Charina









Geen opmerkingen:

Een reactie posten